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Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
Autor Mensaje       Nombre: Pick Up Game (Pug Mod)       Categoría: Administracion del servidor       Juego: Counter-Strike
life Sin conexión
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Mensaje: #41
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [28/04/2017]
Te faltaria la opcion en votacion de mapa "jugar este mapa"xD
29/08/2019 02:50 PM
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life Sin conexión
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Mensaje: #42
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [28/04/2017]
Y si quiero agregar el voto jugar este mapa como se haría? por cierto buenísimo este mod!
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 06/09/2019 07:46 PM por life.)
06/09/2019 07:46 PM
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Darkshines4 Sin conexión
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Mensaje: #43
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [28/04/2017]
(10/04/2017 09:47 AM)^SmileY escribió:  Hola a todos, decidió crear un plugin de Auto-Mix para compartir en el foro.
Utiliza el estilo de juego Pick-Up-Game o conocido como PUG.

Este plugin permite al servidor realizar un partido completo sin la necesidad de que los administradores. Así que cuando se completa el mínimo de jugadores requeridos y en todo tipo de chat .ready la elección de los mapas y el modo de juego.

Funciones
  • Rondas Warmup (Auto-Respawn, Dinero infinito, protección al nascer y otra).
  • Granadas encerrados iniciar el juego.
  • Elección de mapas.
  • Elección de los equipos (capitanes, automática, o habilidad).
  • Apoyo a Overtime (Se puede cambiar).
  • Apoyo a los espectadores.
  • Sistema Listo.
  • Sistema de Ayuda Automática.
  • Sistema anti-inundación.
  • Custom admin system.
  • Archivos de configuración personalizada.
  • LO3 (Live on three restarts).
  • Mensaje de dinero de Compañeros de Equipo.
  • Sistema API para programadores.


E muitos otros...

Comandos (Com . para los jugadores, y ! para admins)
  • .help o !help - Mostrar los comandos de pug
  • .ready - El jugador está listo.
  • .notready - El jugador no se hace listo.
  • .votekick - Votar para expulsar a un jugador
  • .dmg - Ronda de daños.
  • .sum - Resumen ronda.
  • .rdmg - El daño recibido
  • .hp - HP de los oponentes.
  • .score - Muestra la puntuación del PUG.
  • .status - Muestra el estado de la PUG.
  • !pugstart - Forca el comienzo de la PUG.
  • !pugstop - Forzar el final de la PUG.
  • !forceready - Obliga al jugador a estar listo
  • !forceunready - Obliga al jugador a no ser más listos.
  • !kick - Patear un jugador.
  • !ban - Prohibir a un jugador.
  • !map - Cambiar el mapa.
  • !msg - Enviar un mensaje en el chat.
  • !slay - Matar a un jugador.
  • !rcon - Enviar un comando rcon.


Variables (Cvars)
Código:
pug_access_mode        "1"            // Acess mode to server
pug_password_field    "_pw"            // Password field for setinfo
pug_default_access    "z"            // Default access for non-admin users

pug_players_min        "10"            // Minimum of players to start a game
pug_players_max        "10"            // Maximum of players allowed in the teams
pug_rounds_max        "30"            // Maximum of played rounds before overtime
pug_rounds_ot        "6"            // Score difference to declare a winner in Overtime
pug_swap_delay        "10.0"            // Delay to swap teams when Half-Time start
pug_allow_spectators    "0"            // Allow Spectators in game
pug_allow_tie        "0"            // Allow the pug to end with a tied score (1 Allow tie, 0 Force Overtime)
pug_ban_leaver_time    "0"            // Minutes to ban players that leave a live match (0 Disable)
pug_same_map        "0"            // Allow same map to be in vote list
pug_vote_delay        "15.0"            // Time in vote session
pug_vote_percent    "0.4"            // Difference between votes to determine a winner
pug_teams_enforcement    "-1"            // The teams method for assign teams (-1 Vote, 0 Captains, 1 Random, 2 None, 3 = Skill)
pug_vote_kick_percent    "60.0"            // Percentage to kick an player using Vote Kick

pug_config_pugmod    "pugmod.rc"        // Config executed for pugmod cvars
pug_config_warmup    "warmup.rc"        // Used at warmup session in pug mod
pug_config_start    "start.rc"        // Executed when vote session starts
pug_config_live        "esl.rc"        // Used when the match begin (Live config)
pug_config_halftime    "halftime.rc"        // Used at half-time session
pug_config_overtime    "esl-ot.rc"        // Used at Overtime session
pug_config_end        "end.rc"        // Executed when the match ends

Instalación
  • Descargar el archivo Genius
  • Extraer el archivo
  • Compilar los plugins (y la carpeta plugins)
  • Reemplazar todos los demás archivos
  • El mod no necesita plugins adicionales.


Requisitos
  • Amx Mod X Dev build 5109 o más
  • Servidor Steam (Build 6153)
  • Metamod-P o Metamod (1.21p-37)
  • Non-Steam sin apoyo
  • Se apoya Re-HLDS & ReGameDLL_CS (Opcional)


Galería de imágenes: Ver Aquí

Changelog

Update 1
Código:
1. Fixed Bug with spectators (Now Specs can join if a team is not complete)
2. Fixed Bug with captains that can choose more players than pug_players_min / 2 (5 players)
3. Fixed PugAux commands to work together with csstats stats commands, instead of count shots/hits/damage in plugin itself.
4. Added more colors to lang files
5. Change HTML style for help commands

Update 2
[SPOILER]
Código:
1. Fixed issues with .sum command, that do not displays correct the output.
2. Fixed issues with .hp command, that display a negative hp value when player is dead.
2. Fixed a bug with pug_fix_scores to reset scoreboard when an admin use sv_restart in a live game.
3. Re-writed PugLO3 plugin to not use set_tasks anymore.
4. Some Language fixes.
[/SPOILER]

Poweredy by Image


Updated: 14-12-2019

Link: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=217539

Gaming4Win Coming Soon..
16/12/2019 10:22 AM
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^SmileY Sin conexión
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Mensaje: #44
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]

Sí, actualicé el mod.
Para todas las actualizaciones ver: https://github.com/SmileYzn/PugMod

Gracias Proud

16/12/2019 02:22 PM
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anderson23021 Sin conexión
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Mensaje: #45
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5201
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team

C:\Users\Anderson\Desktop\addons\amxmodx\scripting\include\PugCore.inc(13) : fatal error 110: assertion failed: AMX Mod X v1.10 or later library required!


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Anderson\Desktop\PugConfig.amx (compile failed).
22/12/2019 12:18 AM
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^SmileY Sin conexión
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Mensaje: #46
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
Is a very clear error, i have sure that you have understand.

->
Es un error muy claro, estoy seguro de que has entendido

28/12/2019 09:34 AM
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Darkshines4 Sin conexión
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Mensaje: #47
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
(22/12/2019 12:18 AM)anderson23021 escribió:  AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5201
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team

C:\Users\Anderson\Desktop\addons\amxmodx\scripting\include\PugCore.inc(13) : fatal error 110: assertion failed: AMX Mod X v1.10 or later library required!


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Anderson\Desktop\PugConfig.amx (compile failed).

Te falta el Include.

Gaming4Win Coming Soon..
28/12/2019 05:44 PM
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Skylar Sin conexión
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Mensaje: #48
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
(28/12/2019 05:44 PM)Darkshines4 escribió:  
(22/12/2019 12:18 AM)anderson23021 escribió:  AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5201
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team

C:\Users\Anderson\Desktop\addons\amxmodx\scripting\include\PugCore.inc(13) : fatal error 110: assertion failed: AMX Mod X v1.10 or later library required!


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Anderson\Desktop\PugConfig.amx (compile failed).

Te falta el Include.

EDIT: No dije nada

ImageImage
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 29/12/2019 12:27 AM por Skylar.)
29/12/2019 12:25 AM
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alexj53 Sin conexión
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Mensaje: #49
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
Good afternoon, I wanted to ask you that I noticed a small detail and that is when the second half begins and, for example, the terrorists are winning and now they have to change the team, that is, the terrorists will be the anti-terrorists and the anti-terrorists the terrorists, but in the score this does not change, that is the name of the team that is winning remains the same as in the first half, just change the color, this is so or something What did you miss? And while the second half begins, could something be done to block the scores so that they remain as they finished in the first half?
Thanks for the plugins, they really are very goodSonrisa
sorry but my english is a bit badTriste

"If death not have cost, the life haven't value."
07/01/2020 10:07 AM
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^SmileY Sin conexión
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Reputación: 1
Mensaje: #50
RE: Pick Up Game (Pug Mod) [14/12/2019]
(07/01/2020 10:07 AM)alexj53 escribió:  Good afternoon, I wanted to ask you that I noticed a small detail and that is when the second half begins and, for example, the terrorists are winning and now they have to change the team, that is, the terrorists will be the anti-terrorists and the anti-terrorists the terrorists, but in the score this does not change, that is the name of the team that is winning remains the same as in the first half, just change the color, this is so or something What did you miss? And while the second half begins, could something be done to block the scores so that they remain as they finished in the first half?
Thanks for the plugins, they really are very goodSonrisa
sorry but my english is a bit badTriste

Already fixed in github repository, try it

->
Ya arreglado en el repositorio de github, pruébalo

08/01/2020 12:48 PM
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