Problema con respawn
#1
Tengo un problema con los modos nemesis, survivor ect... que al matar zombie o humanos reviven cual seria la solucion?? estoy usando el zp 4.3
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#2
Hay una parte del zombieplague.cfg que dice de la siguiente manera...
Código:
// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 0 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 5 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 0 // Respawn players if they commited suicide
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds
zp_swarm_allow_respawn 0 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 0 // Allow respawning on plague rounds
zp_respawn_zombies 1 // Whether to respawn killed zombies
zp_respawn_humans 1 // Whether to respawn killed humans
zp_respawn_nemesis 1 // Whether to respawn killed nemesis
zp_respawn_survivors 1 // Whether to respawn killed survivors


Muestra como lo tienes tu.
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#3
No tengo el Deathmatch :X
Código:
// General
// -------
zp_delay 10 // Time before any game mode starts in seconds (will be randomized a bit)
zp_lighting "0" // Iluminación Mapa["a"-darkest // "z"-brightest // "0"-disabled]
zp_thunderclap 90 // Trueno en segundos [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
zp_remove_doors 0 // Remueve las puertas de mapas[0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Evitar que los jugadores suicidarse
zp_deathmatch 4 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 2 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 1 // Tiempo de protección de Spawn para deathmatch en segundos [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn jugadores si se suicidaron
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_respawn_on_worldspawn_kill 0 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)
zp_remove_money 1 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_admin_models_human 1 // Enable admin models for humans
zp_admin_models_zombie 0 // Enable admin models for zombies
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes
zp_human_classes 0 // Enable human classes
zp_remove_dropped 1 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevenir el mismo modo de juego de ser jugado dos rondas seguidas
zp_starting_ammo_packs 5 // Starting amount of ammo packs for new players
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#4
(28/01/2017, 03:03 AM)EDUCJA escribió: No tengo el Deathmatch :X
Código:
// General
// -------
zp_delay 10 // Time before any game mode starts in seconds (will be randomized a bit)
zp_lighting "0" // Iluminación Mapa["a"-darkest // "z"-brightest // "0"-disabled]
zp_thunderclap 90 // Trueno en segundos [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
zp_remove_doors 0 // Remueve las puertas de mapas[0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Evitar que los jugadores suicidarse
zp_deathmatch 4 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 2 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 1 // Tiempo de protección de Spawn para deathmatch en segundos [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn jugadores si se suicidaron
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_respawn_on_worldspawn_kill 0 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)
zp_remove_money 1 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_admin_models_human 1 // Enable admin models for humans
zp_admin_models_zombie 0 // Enable admin models for zombies
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes
zp_human_classes 0 // Enable human classes
zp_remove_dropped 1 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevenir el mismo modo de juego de ser jugado dos rondas seguidas
zp_starting_ammo_packs 5 // Starting amount of ammo packs for new players

tienes zp_deathmatch 4 pacman
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#5
Si estuve probando igual reviven los humano en el modo nemesis tambien el survivor.. alguien tiene una idea ?
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#6
Probaste con los derivados de zp_respawn_* (*: zombies, humans, nemesis, survivors)?.
No confundir con el comando propiamente dicho "zp_respawn <target>".
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#7
estoy usando este zp http://forums.alliedmods.net/showthread....5&t=192865
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#8
zp_deathmatch 0 ponelo en amxx.cfg o zombieplague.cfg y cambia el mapa
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