24/03/2019, 06:55 AM
(Última modificación: 24/03/2019, 06:58 AM por SSude. Edited 2 times in total.)
Hola,
necesito un poco de ayuda para edite limite admin menú en server ZP por favor, he encontrado el código para que puede utilizar el menú admin 5 veces en el mapa, pero quiero cambiar a utilizar el menú Admin Cada 10 minutos, quiero decir cuando se utiliza el menú admin entonces tu debe esperar 10 minutos para el uso de nuevo.
necesito un poco de ayuda para edite limite admin menú en server ZP por favor, he encontrado el código para que puede utilizar el menú admin 5 veces en el mapa, pero quiero cambiar a utilizar el menú Admin Cada 10 minutos, quiero decir cuando se utiliza el menú admin entonces tu debe esperar 10 minutos para el uso de nuevo.
Código:
new g_iAdMenuUsage[33]
#define ADMINMENUUSAGE_LIMIT 5 // Limit for how many times an admin can open admin menu per map
public plugin_init()
{
// Plugin disabled?
if (!g_pluginenabled) return;
Código:
// Game Menu
public menu_game(id, key)
{
switch (key)
{
case 0: // Buy Weapons
{
// Custom buy menus enabled?
if (get_pcvar_num(cvar_buycustom))
{
// Disable the remember selection setting
WPN_AUTO_ON = 0
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "BUY_ENABLED")
// Show menu if player hasn't yet bought anything
if (g_canbuy[id]) show_menu_buy1(id)
}
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT")
}
case 1: // Extra Items
{
// Extra items enabled?
if (get_pcvar_num(cvar_extraitems))
{
// Check whether the player is able to buy anything
if (g_isalive[id])
show_menu_extras(id)
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT")
}
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT_EXTRAS")
}
case 2: // Zombie Classes
{
// Zombie classes enabled?
if (get_pcvar_num(cvar_zclasses))
show_menu_zclass(id)
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT_ZCLASSES")
}
case 3: // Unstuck
{
// Check if player is stuck
if (g_isalive[id])
{
if (is_player_stuck(id))
{
// Move to an initial spawn
if (get_pcvar_num(cvar_randspawn))
do_random_spawn(id) // random spawn (including CSDM)
else
do_random_spawn(id, 1) // regular spawn
}
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT_STUCK")
}
else
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT")
}
case 4: // Help Menu
{
show_menu_info(id)
}
case 5: // Join Spectator
{
// Player alive?
if (g_isalive[id])
{
// Prevent abuse by non-admins if block suicide setting is enabled
if (get_pcvar_num(cvar_blocksuicide) && !(get_user_flags(id) & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU]))
{
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 %L", id, "CMD_NOT")
return PLUGIN_HANDLED;
}
// Check that we still have both humans and zombies to keep the round going
check_round(id)
// Kill him before he switches team
dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id)
}
// Temporarily save player stats?
if (get_pcvar_num(cvar_statssave)) save_stats(id)
// Remove previous tasks
remove_task(id+TASK_TEAM)
remove_task(id+TASK_MODEL)
remove_task(id+TASK_FLASH)
remove_task(id+TASK_CHARGE)
remove_task(id+TASK_SPAWN)
remove_task(id+TASK_BLOOD)
remove_task(id+TASK_AURA)
remove_task(id+TASK_BURN)
// Then move him to the spectator team
fm_cs_set_user_team(id, FM_CS_TEAM_SPECTATOR)
fm_user_team_update(id)
}
case 8: // Admin Menu
{
// Check if player has the required access
if (get_user_flags(id) & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU])
{
if(g_iAdMenuUsage[id] >= ADMINMENUUSAGE_LIMIT)
{
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 You have used up all your admin menu allowance for this map bro!")
zp_colored_print(id, "^x04[ZP]^x01 You can use admin menu %d times every map!", ADMINMENUUSAGE_LIMIT)
}
else
{
show_menu_admin(id)
g_iAdMenuUsage[id] ++
}
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}