Enviar respuesta 
error al copilar este plugin
Autor Mensaje
Forever123 Sin conexión
Miembro Sr.


Mensajes: 324
Registro en: May 2018
Reputación: 1
Mensaje: #1
error al copilar este plugin
buenas tengo un error al copilar este plugin la modificacion que le hize fue agregarle mas sonidos pero me sale esto error al copilar
Cita:Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Expected token: "}", but found "-string-" on line 195
Error: Multi-dimensional arrays must be fully initialized on line 203
Error: Expected token: "}", but found "-string-" on line 232

3 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Usuario\Desktop\ut_killstreak_adv.amx (compile failed).

Código PHP:
/* Ultimate KillStreak Advanced

 
  ! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.
 
1) 10 sounds for enemy kills :
- At 3 kills -> play TripleKill sound
- 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)
- 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)
- 8  -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)
- 10 -> play MegaKill sound
- 12 -> play Holy Shit sound
- 14 -> play Ludicrouskill sound
- 15 -> play rampage sound 
- 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)
- 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)


2) 2 Sounds for Headshot (random play)
3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)
4) 2 Sounds for First Blood (random play)
5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)
6) 1 Sound for Grenade Kill Events
7) 4 Sounds for Suicide Events
8) 2 Sounds for Double Kill Events



* CVARs:

- ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages
1 = Only HudMessages
2 = Only Sounds
3 = Sounds and HudMessages
 Another number disable this event


- ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot events
   Includes 2 sounds, hudmessages
   
- ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill events
    Includes 2 sounds, hudmessages
    
- ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood events
    Includes 2 sounds, hudmessages
    
- ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill events
    Includes 1 sounds, hudmessages
    
- ut_suicide_events (default 1) -> enable/disable Suicide Events
    Includes 4 sounds, hudmessages
    
- ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill Events
    Includes 2 sounds, hudmessage

- ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter Sounds 
    Includes 3 sounds, hudmessage
    

* [UPDATE] 0.6 - > 0.7 (10/02/2007)
- Changed the ul_killstreak_advanced cvar (read on head plugin at "CVARS"
- Chaged the cord of hudmessages, to be to center
- Now on killstreak announce, messages will be with random colors
    
    
* [UPDATE] 0.5 -> 0.6
- Fixed bugs
- Added Round Counter Cvar:
ut_roundcout_sounds



* [UPDATE] 0.4 -> 0.5
- Added Double Kill Events
Cvar : ut_doublekill_events (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 1 Hud Message
 This is only if you kill 2 players with a bullet

* [UPDATE] 0.3 -> 0.4
- Added Grenade Kill Events -> 
Cvar : ut_nade_events (default 1)
Sounds : 1 sound
Messages : 4 hud messages (random display)

- Added Suicide Events 
Cvar : ut_suicide_events (default 1)
Sounds : 4 (random play)
Messages : 2 hud messages (random display)


* [UPDATE] 0.2 -> 0.3
- Added First Blood Events:
Cvar : ut_firstblood (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 3 hud messages (random display)

- Added Round Counter Events:
Sounds : 3 sounds (random play)
Messages : 1 hud message



* [UPDATE] 0.1 -> 0.2
- Added new 4 headshot kill messages
- Added new 3 knife kill messages
    This messages will displayed at random
    

* Install:
1) Enable Plugin
2) Copy "ultimate_sounds" folder in to your "cstrike\sound" folder
3) Restart server


* Credits:
- xxAvalancheXx for double kill codes
- jim_yang for some sugestion and grenade events codes
- bo0m! for help me with an register event function 
- Duca for Streak Mode Example

* Have a nice day now

*/




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
#define PLUGIN_VERSION "0.7"
#define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI" 


new kills[33] = {0,...};
new 
deaths[33] = {0,...};
new 
firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 10
#define hsounds 4
#define knsounds 4
#define fbsounds 3
#define prpsounds 3
#define suicidesounds 4
#define maxdbsounds 2
#define TASK_CLEAR_KILL    100

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype


new levels[10] = {34681012,14,15,16,18};

new 
sounds[10][] = 
{
"ultimate_sounds/triplekill"
"ultimate_sounds/multikill"
"ultimate_sounds/ultrakill",
"ultimate_sounds/killingspree"
"ultimate_sounds/megakill"
"ultimate_sounds/holyshit",
"ultimate_sounds/ludicrouskill",
"ultimate_sounds/rampage",
"ultimate_sounds/unstoppable",
"ultimate_sounds/monsterkill"
};

new 
messages[10][] = 
{
"%s: Te has echo una triple !"
"%s: Ya llevas 4 kills !",
"%s: 6 kills WHOOOO !"
"%s: Deja para los demas 8 kills !",
"%s: Verga 10 kills nada mal !",
"%s: No si 12 kills llevas hacks !",
"%s: 14 kills nada mal !"
"%s: 15 kills encerio WTF !",
"%s: Deja para los demas 16 kills !"
"%s: Eres una bestiaaa 18 kills ! ! !"
};

new 
hslist[hsounds][] = 
{
"ultimate_sounds/hs1",
"ultimate_sounds/hs2"
"ultimate_sounds/hs3"
"ultimate_sounds/hs4"
}

new 
fblist[fbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/primerasangre1",
"ultimate_sounds/primerasangre2"
}

new 
preplist[prpsounds][]=
{
"ultimate_sounds/preparate1",
"ultimate_sounds/preparate2",
"ultimate_sounds/preparate3"
}


new 
fbmessages[3][]=
{
"%s : Primera Sangre !",
"%s Otra primera sangre !!!"
"%s Primer disparo en la cabeza !"
}

new 
hsmessages[4][]=
{
"%s Te volaron %s la cabeza !!",
"%s Te tienen de hijo %s !",
"%s Excelente tiro en la cabeza para %s!",
"%s Abajo %s con un excelente tiro en la cabeza !"
}

new 
knlist[knsounds][]=
{
"ultimate_sounds/cuchillo1",
"ultimate_sounds/cuchillo2"
"ultimate_sounds/cuchillo3"
"ultimate_sounds/cuchillo4"
}

new 
knmessages[3][]=
{
"%s Te metieron el machete JAJA %s",
"%s Saco un cuchillo y destripo %s",    
"%s Apuñalado %s"
}

new 
nademessages[3][]=
{
"%s Te Mandaron a volar bruja %s",
"%s Hizo un tiro de precision a %s",
"%s Es buen granadero! pienso que el regreso de la guerra ..."
}

new 
suicidemess[2][]=
{
"%s Se suicido jaja que bruja",
"%s Prefieren suicidarse ... en lugar de morir en el campo de batalla"
}

new 
suicidelist[suicidesounds][]=
{
"ultimate_sounds/suicidio1",
"ultimate_sounds/suicidio2",
"ultimate_sounds/suicidio3",
"ultimate_sounds/suicidio4"
}

new 
doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/doble1",
"ultimate_sounds/doble2"
}

is_mode_set(bits) {
    new 
mode[9];
    
get_cvar_string("ut_killstreak_advanced"mode8);
    return 
read_flags(mode) & bits;
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGIN_NAMEPLUGIN_VERSIONPLUGIN_AUTHOR);
    
killstreaktype register_cvar("ut_killstreak_advanced""3");
    
register_event("ResetHUD""reset_hud""b");
    
register_event("HLTV","rnstart","a""1=0""2=0");
    
register_event("DeathMsg""event_death""a");
    
hsenable register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    
knifeenable register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    
firstbloodenable register_cvar("ut_firstblood","1");
    
nadecvar register_cvar("ut_nade_events","1");
    
suicidecvar register_cvar("ut_suicide_events","1");
    
cvardouble register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    
rnstartcvar register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}


public 
event_death(id) {
    new 
killer read_data(1);
    new 
victim read_data(2);
    new 
headshot read_data(3);
    new 
weapon[24], vicname[32], killname[32]
    
read_data(4,weapon,23)
    
get_user_name(victim,vicname,31)
    
get_user_name(killer,killname,31)
    
   
 
    if(
headshot == && get_pcvar_num(hsenable) ==1
    { 
    
set_hudmessage(00255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killnamevicname)
    new 
i
    i 
random_num(0,hsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
    } 

    
    if(
weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    { 
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
        
show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killnamevicname)
        new 
r
    r 
random_num(0,knsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])   
    } 
    
    
    if(
firstblood && killer!=victim && killer>&& get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1
    {           
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
    new 
t
    t 
random_num(0,fbsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
    
firstblood 0
     
}
     
     
    if(
weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
     {
         
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
    
client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
     }

     
    if(
killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1
    { 
         
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
    new 
z
    z 
random_num(0,suicidesounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
      
    } 
    
    
    if(
kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill"killname)
        
kill[killer][0] = 0;
        new 
q
        q
random_num(0,maxdbsounds-1)
        
client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
    }
    
    else
    {
        
kill[killer] = weapon;
        
set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
    
    
    
kills[killer] += 1;
    
kills[victim] = 0;
    
deaths[killer] = 0;
    
deaths[victim] += 1;

    for (new 
0LEVELSi++) 
    {
        if (
kills[killer] == levels[i]) 
    {
            
announce(killeri);
            return 
PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killerlevel
{
    
    new 
name[33]
    new 
random(256)
    new 
random(256)
    new 
random(256)

    
get_user_name(killername32);
    
set_hudmessage(r,g,b0.050.6520.026.00.010.15);

    if( (
get_pcvar_num(killstreaktype) <= ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return 
PLUGIN_HANDLED;
    
    
    
    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
        
show_hudmessage(0messages[level], name);
    }
        
    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
    
client_cmd(0"spk %s"sounds[level]);
    }

    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
    
show_hudmessage(0messages[level], name);
    
client_cmd(0"spk %s"sounds[level]);
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
}


public 
reset_hud(id
{
    
firstblood 
    
if (is_mode_set(16)) {
      if (
kills[id] > levels[0]) {
        
client_print(idprint_chat
                     
"* Estas en un killstreak con %d muertes."kills[id]);
      } else if (
deaths[id] > 1) {
        
client_print(idprint_chat
                     
"* Cuidate, estas en un deathstreak con %d muertes seguidas."deaths[id]);

        }
    }
}

public 
rnstart(id)
{
    if(
get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    {
    
firstblood 1   
    set_hudmessage
(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0"*** PREPARATE ***")
    new 
q
    q 
random_num(0,prpsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
    }
}

public 
client_connect(id) {
    
kills[id] = 0;
    
deaths[id] = 0;
}

public 
clear_kill(taskid)
 {
    new 
id taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    
kill[id][0] = 0;
 }

public 
plugin_precache()
{
precache_sound("ultimate_sounds/triplekill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/multikill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/killingspree.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/megakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/holyshit.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/rampage.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/primerasangre1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/primerasangre2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doble1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doble2.wav")

11/10/2018 09:35 AM
Encuentra todos sus mensajes Cita este mensaje en tu respuesta
Alejandro Sin conexión
Miembro


Mensajes: 176
Registro en: Feb 2016
Reputación: 2
Mensaje: #2
RE: error al copilar este plugin
Ay tienes, trata de editar mejor los plugins que tienes y tabularlos
Código PHP:
/* Ultimate KillStreak Advanced

 
  ! Available Sounds for enemy kills, headshot kills, knife kills , first blood kills , double kill , round counter.
 
1) 10 sounds for enemy kills :
- At 3 kills -> play TripleKill sound
- 4 -> play MultiKill sound (it's not basically multikill sound)
- 6 -> play UltraKill sound (it's not basically ultrakill sound)
- 8  -> play KillingSpree sound (it's not basically killingspree sound)
- 10 -> play MegaKill sound
- 12 -> play Holy Shit sound
- 14 -> play Ludicrouskill sound
- 15 -> play rampage sound 
- 16 -> play Unstoppable Sound (it's not basically unstoppable sound)
- 18 -> play Monster Kill sound (it's not basically monster kill sound)


2) 2 Sounds for Headshot (random play)
3) 2 Sounds for Knife Kill (random play)
4) 2 Sounds for First Blood (random play)
5) 3 Sounds for Round Counter Events (random play)
6) 1 Sound for Grenade Kill Events
7) 4 Sounds for Suicide Events
8) 2 Sounds for Double Kill Events



* CVARs:

- ut_killstreak_advanced (default 3) - enable/disable kill report, hudmessages
1 = Only HudMessages
2 = Only Sounds
3 = Sounds and HudMessages
 Another number disable this event


- ut_killstreak_hs (default 1) -> enable/disable headshot events
   Includes 2 sounds, hudmessages
   
- ut_killstreak_knife (default 1) -> enable/disable knife kill events
    Includes 2 sounds, hudmessages
    
- ut_firstblood (default 1) -> enable/disable first blood events
    Includes 2 sounds, hudmessages
    
- ut_nade_events (default 1) -> enable/disable Grenade kill events
    Includes 1 sounds, hudmessages
    
- ut_suicide_events (default 1) -> enable/disable Suicide Events
    Includes 4 sounds, hudmessages
    
- ut_doublekill_events (default 1) -> enable/disable Double Kill Events
    Includes 2 sounds, hudmessage

- ut_roundcout_sounds (default 1) -> enable/disable Round Counter Sounds 
    Includes 3 sounds, hudmessage
    

* [UPDATE] 0.6 - > 0.7 (10/02/2007)
- Changed the ul_killstreak_advanced cvar (read on head plugin at "CVARS"
- Chaged the cord of hudmessages, to be to center
- Now on killstreak announce, messages will be with random colors
    
    
* [UPDATE] 0.5 -> 0.6
- Fixed bugs
- Added Round Counter Cvar:
ut_roundcout_sounds



* [UPDATE] 0.4 -> 0.5
- Added Double Kill Events
Cvar : ut_doublekill_events (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 1 Hud Message
 This is only if you kill 2 players with a bullet

* [UPDATE] 0.3 -> 0.4
- Added Grenade Kill Events -> 
Cvar : ut_nade_events (default 1)
Sounds : 1 sound
Messages : 4 hud messages (random display)

- Added Suicide Events 
Cvar : ut_suicide_events (default 1)
Sounds : 4 (random play)
Messages : 2 hud messages (random display)


* [UPDATE] 0.2 -> 0.3
- Added First Blood Events:
Cvar : ut_firstblood (default 1)
Sounds : 2 sounds (random play)
Messages : 3 hud messages (random display)

- Added Round Counter Events:
Sounds : 3 sounds (random play)
Messages : 1 hud message



* [UPDATE] 0.1 -> 0.2
- Added new 4 headshot kill messages
- Added new 3 knife kill messages
    This messages will displayed at random
    

* Install:
1) Enable Plugin
2) Copy "ultimate_sounds" folder in to your "cstrike\sound" folder
3) Restart server


* Credits:
- xxAvalancheXx for double kill codes
- jim_yang for some sugestion and grenade events codes
- bo0m! for help me with an register event function 
- Duca for Streak Mode Example

* Have a nice day now

*/




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
#define PLUGIN_VERSION "0.7"
#define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI" 


new kills[33] = {0,...};
new 
deaths[33] = {0,...};
new 
firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 10
#define hsounds 4
#define knsounds 4
#define fbsounds 2
#define prpsounds 3
#define suicidesounds 4
#define maxdbsounds 2
#define TASK_CLEAR_KILL    100

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype


new levels[10] = {34681012,14,15,16,18};

new 
sounds[10][] = 
{
"ultimate_sounds/triplekill"
"ultimate_sounds/multikill"
"ultimate_sounds/ultrakill",
"ultimate_sounds/killingspree"
"ultimate_sounds/megakill"
"ultimate_sounds/holyshit",
"ultimate_sounds/ludicrouskill",
"ultimate_sounds/rampage",
"ultimate_sounds/unstoppable",
"ultimate_sounds/monsterkill"
};

new 
messages[10][] = 
{
"%s: Te has echo una triple !"
"%s: Ya llevas 4 kills !",
"%s: 6 kills WHOOOO !"
"%s: Deja para los demas 8 kills !",
"%s: Verga 10 kills nada mal !",
"%s: No si 12 kills llevas hacks !",
"%s: 14 kills nada mal !"
"%s: 15 kills encerio WTF !",
"%s: Deja para los demas 16 kills !"
"%s: Eres una bestiaaa 18 kills ! ! !"
};

new 
hslist[hsounds][] = 
{
"ultimate_sounds/hs1",
"ultimate_sounds/hs2",
"ultimate_sounds/hs3",
"ultimate_sounds/hs4"
}

new 
fblist[fbsounds][] = 
{
"ultimate_sounds/primerasangre1",
"ultimate_sounds/primerasangre2"
}

new 
preplist[prpsounds][]=
{
"ultimate_sounds/preparate1",
"ultimate_sounds/preparate2",
"ultimate_sounds/preparate3"
}


new 
fbmessages[3][]=
{
"%s : Primera Sangre !",
"%s Otra primera sangre !!!"
"%s Primer disparo en la cabeza !"
}

new 
hsmessages[4][]=
{
"%s Te volaron %s la cabeza !!",
"%s Te tienen de hijo %s !",
"%s Excelente tiro en la cabeza para %s!",
"%s Abajo %s con un excelente tiro en la cabeza !"
}

new 
knlist[knsounds][]=
{
"ultimate_sounds/cuchillo1",
"ultimate_sounds/cuchillo2",
"ultimate_sounds/cuchillo3",
"ultimate_sounds/cuchillo4"
}

new 
knmessages[3][]=
{
"%s Te metieron el machete JAJA %s",
"%s Saco un cuchillo y destripo %s",    
"%s Apuñalado %s"
}

new 
nademessages[3][]=
{
"%s Te Mandaron a volar bruja %s",
"%s Hizo un tiro de precision a %s",
"%s Es buen granadero! pienso que el regreso de la guerra ..."
}

new 
suicidemess[2][]=
{
"%s Se suicido jaja que bruja",
"%s Prefieren suicidarse ... en lugar de morir en el campo de batalla"
}

new 
suicidelist[suicidesounds][]=
{
"ultimate_sounds/suicidio1",
"ultimate_sounds/suicidio2",
"ultimate_sounds/suicidio3",
"ultimate_sounds/suicidio4"
}

new 
doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/doble1",
"ultimate_sounds/doble2"
}

is_mode_set(bits) {
    new 
mode[9];
    
get_cvar_string("ut_killstreak_advanced"mode8);
    return 
read_flags(mode) & bits;
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGIN_NAMEPLUGIN_VERSIONPLUGIN_AUTHOR);
    
killstreaktype register_cvar("ut_killstreak_advanced""3");
    
register_event("ResetHUD""reset_hud""b");
    
register_event("HLTV","rnstart","a""1=0""2=0");
    
register_event("DeathMsg""event_death""a");
    
hsenable register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    
knifeenable register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    
firstbloodenable register_cvar("ut_firstblood","1");
    
nadecvar register_cvar("ut_nade_events","1");
    
suicidecvar register_cvar("ut_suicide_events","1");
    
cvardouble register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    
rnstartcvar register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}


public 
event_death(id) {
    new 
killer read_data(1);
    new 
victim read_data(2);
    new 
headshot read_data(3);
    new 
weapon[24], vicname[32], killname[32]
    
read_data(4,weapon,23)
    
get_user_name(victim,vicname,31)
    
get_user_name(killer,killname,31)
    
   
 
    if(
headshot == && get_pcvar_num(hsenable) ==1
    { 
    
set_hudmessage(00255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killnamevicname)
    new 
i
    i 
random_num(0,hsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
    } 

    
    if(
weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    { 
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
        
show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killnamevicname)
        new 
r
    r 
random_num(0,knsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])   
    } 
    
    
    if(
firstblood && killer!=victim && killer>&& get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1
    {           
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
    new 
t
    t 
random_num(0,fbsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
    
firstblood 0
     
}
     
     
    if(
weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
     {
         
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
    
client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
     }

     
    if(
killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1
    { 
         
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
    new 
z
    z 
random_num(0,suicidesounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
      
    } 
    
    
    if(
kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        
set_hudmessage(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill"killname)
        
kill[killer][0] = 0;
        new 
q
        q
random_num(0,maxdbsounds-1)
        
client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
    }
    
    else
    {
        
kill[killer] = weapon;
        
set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
    
    
    
kills[killer] += 1;
    
kills[victim] = 0;
    
deaths[killer] = 0;
    
deaths[victim] += 1;

    for (new 
0LEVELSi++) 
    {
        if (
kills[killer] == levels[i]) 
    {
            
announce(killeri);
            return 
PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killerlevel
{
    
    new 
name[33]
    new 
random(256)
    new 
random(256)
    new 
random(256)

    
get_user_name(killername32);
    
set_hudmessage(r,g,b0.050.6520.026.00.010.15);

    if( (
get_pcvar_num(killstreaktype) <= ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return 
PLUGIN_HANDLED;
    
    
    
    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
        
show_hudmessage(0messages[level], name);
    }
        
    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
    
client_cmd(0"spk %s"sounds[level]);
    }

    if(
get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
    
show_hudmessage(0messages[level], name);
    
client_cmd(0"spk %s"sounds[level]);
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
    
}


public 
reset_hud(id
{
    
firstblood 
    
if (is_mode_set(16)) {
      if (
kills[id] > levels[0]) {
        
client_print(idprint_chat
                     
"* Estas en un killstreak con %d muertes."kills[id]);
      } else if (
deaths[id] > 1) {
        
client_print(idprint_chat
                     
"* Cuidate, estas en un deathstreak con %d muertes seguidas."deaths[id]);

        }
    }
}

public 
rnstart(id)
{
    if(
get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    {
    
firstblood 1   
    set_hudmessage
(2550255, -1.00.3006.06.0)
    
show_hudmessage(0"*** PREPARATE ***")
    new 
q
    q 
random_num(0,prpsounds-1)
    
client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
    }
}

public 
client_connect(id) {
    
kills[id] = 0;
    
deaths[id] = 0;
}

public 
clear_kill(taskid)
 {
    new 
id taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    
kill[id][0] = 0;
 }

public 
plugin_precache()
{
precache_sound("ultimate_sounds/triplekill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/multikill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/killingspree.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/megakill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/holyshit.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/rampage.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/hs4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/cuchillo4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/primerasangre1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/primerasangre2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/preparate3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/granada3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio2.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio3.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicidio4.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doble1.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doble2.wav")


12/10/2018 08:08 PM
Visita su sitio web Encuentra todos sus mensajes Cita este mensaje en tu respuesta
Enviar respuesta 


Salto de foro:


Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)

Contáctanos | Allied Modders en español | Volver arriba | Volver al contenido | Archivo (Modo simple) | Sindicación RSS