problema mientras creaba un nuevo modo en ZOMBIE APOCALYPSE AYUDA PORFAVOR!!
#1
SOLUCIONADO
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#2
yo lo cree y no lo agg hay xd
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#3
(09/03/2020, 11:31 AM)miguel za escribió: yo lo cree y no lo agg hay xd

AYUDAMEE WEE ME ESTOY PARTIENDO LA CABEZA Xdd SOY RE MALO scripteando Whatdone, dame los pasos para agregar un modo porfa
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#4
https://amxmodx-es.com/Thread-TUT-ZP-Cre...dividuales
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#5
(09/03/2020, 01:32 PM)Chema escribió: https://amxmodx-es.com/Thread-TUT-ZP-Cre...dividuales

es para zp, el codigo de za no esta hecho de manera diferente? de antemano gracias por responder.

(09/03/2020, 01:32 PM)Chema escribió: https://amxmodx-es.com/Thread-TUT-ZP-Cre...dividuales

si lo logro de mi manera con prueba y error hare una guia Excitedeyes , el proceso de la guia que me mandaste es similar a lo que he aprendido leyendo el codigo de za, pero pss son bastante diferentes.
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#6

pasa sma y vere si lo agg xd
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#7
(09/03/2020, 03:12 PM)miguel za escribió:

pasa sma y vere si lo agg xd

estaria genial si me enseñas. Cutecry o bueno cuando lo agregues comentalo // pa yo guiarme, POSDATA EL MOD FUE ADAPTADO A GUARDADO MSYQL POR WID


Archivos adjuntos
.sma   Descargar AMXX / zombie_apocalypse46.sma (Tamaño: 517.83 KB / Descargas: 48)
.inc   zombieapocalypse.inc (Tamaño: 17.49 KB / Descargas: 2)
.inc   cs_player_models_api.inc (Tamaño: 575 bytes / Descargas: 3)
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#8
Ese "miguel za" lo único que busca aquí es código que rescatar...

No te va ayudar, no sabe ni compilar un plugin.
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#9
(09/03/2020, 03:42 PM)Chema escribió: Ese "miguel za" lo único que busca aquí es código que rescatar...

No te va ayudar, no sabe ni compilar un plugin.


jsjsjs gracias pos se pelo porque le pase un codigo publico Roflmao , no lo que yo he editado.
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#10
para cuando lo quieres ?
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#11
(09/03/2020, 06:21 PM)miguel za escribió: para cuando lo quieres ?

pss me gustaria lo mas pronto, igual cuando puedas Whatever
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#12
ya te mande privado agg al fb dame unos mn
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#13
Los temas se crean para ayudar a las personas en público, no pases tu página de mierda para ayudar.
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#14
los temas son creados realmente para ? ayudar si no le ayudas xd

manda mp para testiarlo

manda mp para testiarlo
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#15
Si el tema lo creo aquí lo ayudas aquí, nada de pasar páginas de mierda para ayudar, si no habría contactado directamente con alguien en otro lugar. Para eso esta el foro y si no te gusta creas tu página de mierda en otra página de mierda donde publiques tus mierdas de mierda con más mierda. Mario
Responder
#16
la mierda esta lista no descargar no lo recomiendo ya le meti un troshano Sonrisa

debes acomodar ini
.sma   Descargar AMXX / sma.sma (Tamaño: 529.53 KB / Descargas: 4)

y el inc aca esta
copy paste
si hay un bug seria en el menu si no me equivoco ya que es sql y no uso mucho ese sistema de guardado xd

Código PHP:
/*================================================================================
    
    ------------------------------------------------
    -*- Zombie Apocalypse 4.5 Includes File -*-
    ------------------------------------------------
    
    Dear user,
        
    This is a modified version of the original free software
    Zombie Plague 4.3 by MeRcyLeZZ
        
    ~~~~~~~~~~
    - How To -
    ~~~~~~~~~~
    
    To make use of the Zombie Apocalypse API features in your plugin, just
    add the following line at the beginning of your script:
    
    #include <zombieapocalypse>
    
    ~~~~~~~~~~~
    - Natives -
    ~~~~~~~~~~~
    
    These work just like any other functions: you may have to pass
    parameters and they usually return values.
    
    Example:
    
    if ( is_user_alive( id ) && zp_get_user_zombie( id ) )
    {
        server_print( "Player %d is alive and a zombie", id )
    }
    
    ~~~~~~~~~~~~
    - Forwards -
    ~~~~~~~~~~~~
    
    Forwards get called whenever an event happens during the game.
    You need to make a public callback somewhere on your script,
    and it will automatically be triggered when the event occurs.
    
    Example:
    
    public zp_user_infected_post( id, infector, nemali )
    {
        if ( !infector || nemali )
            return;
        
        server_print( "Player %d just got infected by %d!", id, infector )
    }
    
    Also, take note of cases when there's a suffix:
    
    * _pre  : means the forward will be called BEFORE the event happens
    * _post : means it will be called AFTER the event takes place
    
=================================================================================*/

#if defined _zombieapocalypse_included
  #endinput
#endif
#define _zombieapocalypse_included

/* Teams for za_register_extra_item() */
#define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
#define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
#define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
#define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
#define ZA_TEAM_WESKER (1<<4)
#define ZA_TEAM_WESKER (1<<5)
#define ZA_TEAM_ALIEN (1<<6)

/* Player status for za_get_user_status(id) */
enum
{
    
OFFLINE 0,
    
CHARACTER_MENU,
    
ONLINE_SPEC,
    
ONLINE
}

/* Game modes for zp_round_started()*/
enum
{
    
MODE_INFECTION 1,
    
MODE_MULTI,
    
MODE_SWARM,
    
MODE_NEMESIS,
    
MODE_ALIEN,
    
MODE_SURVIVOR,
    
MODE_WESKER,
    
MODE_SNIPER,
    
MODE_PLAGUE,
    
MODE_SYNAPSIS,
    
MODE_ARMAGEDDON,
    
MODE_CRYSIS
}

/* Winner teams for zp_round_ended() */
enum
{
    
WIN_NO_ONE 0,
    
WIN_ZOMBIES,
    
WIN_HUMANS
}

/* Custom forward return values */
#define ZP_PLUGIN_HANDLED 97

/**
 * Returns a player's status.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        0 - Offline
 *        1 - Is in character menu selection
 *        2 - Logged in spectator
 *        3 - Logged
 */
native za_get_user_status(id)

/**
 * Returns whether a player is a zombie.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is a nemesis.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nemesis(id)

/**
 * Returns whether a player is an alien.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_get_user_alien(id)

/**
 * Returns whether a player is a survivor.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_survivor(id)

/**
 * Returns whether a player is a wesker.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_get_user_wesker(id)

/**
 * Returns whether a player is the first zombie.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_get_user_sp(id)

/**
 * Returns whether a player is the first zombie.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_first_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last zombie.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last human.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_human(id)

/**
 * Returns a player's current human class ID.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Internal human class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native za_get_user_human_class(id)

/**
 * Returns a player's current zombie class ID.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_zombie_class(id)

/**
 * Returns a player's next human class ID (for the next respawn like human).
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Internal human class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native za_get_user_next_hclass(id)

/**
 * Returns a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_next_zclass(id)

/**
 * Sets a player's next human class ID (for the next respawn like human).
 *
 * @param id        Player index.
 * @param classid    A valid human class ID.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native za_set_user_human_class(idclassid)

/**
 * Sets a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id        Player index.
 * @param classid    A valid zombie class ID.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_set_user_zombie_class(idclassid)

/**
 * Returns a player's level.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Owned level.
 */
native za_get_user_level(id)

/**
 * Sets a player's level.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New owned level.
 */
native za_set_user_level(idlevel)

/**
 * Returns a player's fame.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Owned fame.
 */
native za_get_user_fame(id)

/**
 * Sets a player's fame.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New owned fame.
 */
native za_set_user_fame(idfame)

/**
 * Returns a player's experience.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Owned experience.
 */
native za_get_user_experience(id)

/**
 * Sets a player's experience.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New owned experience.
 */
native za_set_user_experience(idamount)

/**
 * Returns a player's ammo pack count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Number of ammo packs owned.
 */
native zp_get_user_ammo_packs(id)

/**
 * Sets a player's ammo pack count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New quantity of ammo packs owned.
 */
native zp_set_user_ammo_packs(idamount)

/**
 * Returns a player's human points count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Number of human points owned.
 */
native za_get_user_hpoints(id)

/**
 * Sets a player's human points count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New quantity of human points owned.
 */
native za_set_user_hpoints(idamount)

/**
 * Returns a player's zombie points count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Number of zombie points owned.
 */
native za_get_user_zpoints(id)

/**
 * Sets a player's zombie points count.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param amount    New quantity of zombie points owned.
 */
native za_set_user_zpoints(idamount)

/**
 * Returns the default maximum health of a zombie.
 *
 * Note: Takes into account first zombie's HP multiplier.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Maximum amount of health points, or -1 if not a normal zombie.
 */
native zp_get_zombie_maxhealth(id)

/**
 * Returns a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        Charge percent (0 to 100).
 */
native zp_get_user_batteries(id)

/**
 * Sets a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param value        New charge percent (0 to 100).
 */
native zp_set_user_batteries(idcharge)

/**
 * Returns whether a player has night vision.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return        True if it has, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nightvision(id)

/**
 * Sets whether a player has night vision.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param set        True to give, false for removing it.
 */
native zp_set_user_nightvision(idset)

/**
 * Forces a player to become a zombie.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/wesker.
 *
 * @param id        Player index to be infected.
 * @param infector    Player index who infected him (optional).
 * @param silent    If set, there will be no HUD messages or infection sounds.
 * @param rewards    Whether to show DeathMsg and reward frags, hp, and ammo packs to infector.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_infect_user(idinfector 0silent 0rewards 0)

/**
 * Forces a player to become a human.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis/alien.
 *
 * @param id        Player index to be cured.
 * @param silent    If set, there will be no HUD messages or antidote sounds.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_disinfect_user(idsilent 0)

/**
 * Forces a player to become a nemesis.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/wesker.
 *
 * @param id        Player index to turn into nemesis.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_nemesis(id)

/**
 * Forces a player to become an alien.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor/wesker.
 *
 * @param id        Player index to turn into alien.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native za_make_user_alien(id)

/**
 * Forces a player to become a survivor.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis/alien.
 *
 * @param id        Player index to turn into survivor.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_survivor(id)

/**
 * Forces a player to become a wesker.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis/alien.
 *
 * @param id        Player index to turn into wesker.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native za_make_user_wesker(id)

/**
 * Respawns a player into a specific team.
 *
 * @param id        Player index to be respawned.
 * @param team        Team to respawn the player into (ZP_TEAM_ZOMBIE or ZP_TEAM_HUMAN).
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native za_make_user_sp(id)

/**
 * Respawns a player into a specific team.
 *
 * @param id        Player index to be respawned.
 * @param team        Team to respawn the player into (ZP_TEAM_ZOMBIE or ZP_TEAM_HUMAN).
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_respawn_user(idteam)

/**
 * Forces a player to buy an extra item.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param itemid    A valid extra item ID.
 * @param ignorecost    If set, item's cost won't be deduced from player.
 * @return        True on success, false otherwise.
 */
native zp_force_buy_extra_item(iditemidignorecost 0)

/**
 * Returns whether the ZA round has started, i.e. first zombie
 * has been chosen or a game mode has begun.
 *
 * @return        0 - Round not started
 *        1 - Round started
 *        2 - Round starting
 */
native zp_has_round_started()

/**
 * Returns whether the current round is a nemesis round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_nemesis_round()

/**
 * Returns whether the current round is an alien round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_alien_round()

/**
 * Returns whether the current round is a survivor round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_survivor_round()

/**
 * Returns whether the current round is a wesker round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_wesker_round()

/**
 * Returns whether the current round is a swarm round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_sp_round()

/**
 * Returns whether the current round is a swarm round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_swarm_round()

/**
 * Returns whether the current round is a plague round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_plague_round()

/**
 * Returns whether the current round is a synapsis round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_synapsis_round()

/**
 * Returns whether the current round is a armageddon round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_armageddon_round()

/**
 * Returns whether the current round is a crysis round.
 *
 * @return        True if it is, false otherwise.
 */
native za_is_crysis_round()

/**
 * Returns number of alive zombies.
 *
 * @return        Zombie count.
 */
native zp_get_zombie_count()

/**
 * Returns number of alive humans.
 *
 * @return        Human count.
 */
native zp_get_human_count()

/**
 * Returns number of alive nemesis.
 *
 * @return        Nemesis count.
 */
native zp_get_nemesis_count()

/**
 * Returns number of alive alien.
 *
 * @return        Alien count.
 */
native za_get_alien_count()

/**
 * Returns number of alive survivors.
 *
 * @return        Survivor count.
 */
native zp_get_survivor_count()

/**
 * Returns number of alive weskers.
 *
 * @return        Wesker count.
 */
native za_get_sp_count()

/**
 * Registers a custom item which will be added to the extra items menu of ZA.
 *
 * Note: The returned extra item ID can be later used to catch item
 * purchase events for the za_extra_item_selected() forward.
 *
 * Note: ZP_TEAM_NEMESIS/ZA_TEAM_ALIEN and ZP_TEAM_SURVIVOR/ZA_TEAM_WESKER 
 * can be used to make an item available to Nemesis/Aliens and Survivors/Weskers 
 * respectively.
 *
 * @param name        Caption to display on the menu.
 * @param lvl        Required level to purchase.
 * @param cost        Ammo packs to be deducted on purchase.
 * @param teams        Bitsum of teams it should be available for.
 * @return        An internal extra item ID, or -1 on failure.
 */
native za_get_wesker_count()

/**
 * Registers a custom item which will be added to the extra items menu of ZA.
 *
 * Note: The returned extra item ID can be later used to catch item
 * purchase events for the za_extra_item_selected() forward.
 *
 * Note: ZP_TEAM_NEMESIS/ZA_TEAM_ALIEN and ZP_TEAM_SURVIVOR/ZA_TEAM_WESKER 
 * can be used to make an item available to Nemesis/Aliens and Survivors/Weskers 
 * respectively.
 *
 * @param name        Caption to display on the menu.
 * @param lvl        Required level to purchase.
 * @param cost        Ammo packs to be deducted on purchase.
 * @param teams        Bitsum of teams it should be available for.
 * @return        An internal extra item ID, or -1 on failure.
 */
native za_register_extra_item(const name[], lvlcostteams)

/**
 * Registers a custom class which will be added to the human classes menu of ZA.
 *
 * Note: The returned human class ID can be later used to identify
 * the class when calling the za_get_user_human_class() natives.
 *
 * @param name        Caption to display on the menu.
 * @param info        Brief description of the class.
 * @param model        Player model to be used.
 * @param lvl        Required level.
 * @param hp        Initial health points.
 * @param speed        Maximum speed.
 * @param gravity    Gravity multiplier.
 * @return        An internal human class ID, or -1 on failure.
 */
native za_register_human_class(const name[], const info[], const model[], lvlhpspeedFloat:gravity)

/**
 * Registers a custom class which will be added to the zombie classes menu of ZA.
 *
 * Note: The returned zombie class ID can be later used to identify
 * the class when calling the za_get_user_zombie_class() natives.
 *
 * @param name        Caption to display on the menu.
 * @param info        Brief description of the class.
 * @param model        Player model to be used.
 * @param clawmodel    Claws model to be used.
 * @param lvl        Required level.
 * @param hp        Initial health points.
 * @param speed        Maximum speed.
 * @param gravity    Gravity multiplier.
 * @param knockback    Knockback multiplier.
 * @return        An internal zombie class ID, or -1 on failure.
 */
native za_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], lvlhpspeedFloat:gravityFloat:knockback)

/**
 * Returns an extra item's ID.
 *
 * @param name        Item name to look for.
 * @return        Internal extra item ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_extra_item_id(const name[])

/**
 * Returns a human class' ID.
 *
 * @param name        Class name to look for.
 * @return        Internal human class ID, or -1 if not found.
 */
native za_get_human_class_id(const name[])

/**
 * Returns a zombie class' ID.
 *
 * @param name        Class name to look for.
 * @return        Internal zombie class ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_zombie_class_id(const name[])

/**
 * Called when the ZA round starts, i.e. first zombie
 * is chosen or a game mode begins.
 *
 * @param gamemode    Mode which has started.
 * @param id        Affected player's index (if applicable).
 */
forward zp_round_started(gamemodeid)

/**
 * Called when the round ends.
 *
 * @param winteam    Team which has won the round.
 */
forward zp_round_ended(winteam)

/**
 * Called when a player gets infected.
 *
 * @param id        Player index who was infected.
 * @param infector    Player index who infected him (if applicable).
 * @param nemali    Whether the player was turned into a nemesis/alien.
 */
forward zp_user_infected_pre(idinfectornemali)
forward zp_user_infected_post(idinfectornemali)

/**
 * Called when a player turns back to human.
 *
 * @param id        Player index who was cured.
 * @param survwesk    Whether the player was turned into a survivor/wesker.
 */
forward zp_user_humanized_pre(idsurvwesk)
forward zp_user_humanized_post(idsurvwesk)

/**
 * Called on a player infect/cure attempt. You can use this to block
 * an infection/humanization by returning ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin.
 *
 * Note: Right now this is only available after the ZA round starts, since some
 * situations (like blocking a first zombie's infection) are not yet handled.
 */
forward zp_user_infect_attempt(idinfectornemali)
forward zp_user_humanize_attempt(idsurvwesk)

/**
 * Called when a player buys an extra item from the ZA menu.
 *
 * Note: You can now return ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin to block
 * the purchase and the player will be automatically refunded.
 *
 * @param id        Player index of purchaser.
 * @param itemid    Internal extra item ID.
 */
forward zp_extra_item_selected(iditemid)

/**
 * Called when a player gets unfrozen (frostnades).
 *
 * @param id        Player index.
 */
forward zp_user_unfrozen(id)

/**
 * Called when a player becomes the last zombie.
 *
 * Note: This is called for the first zombie too.
 *
 * @param id        Player index.
 */
forward zp_user_last_zombie(id)

/**
 * Called when a player becomes the last human.
 *
 * @param id        Player index.
 */
forward zp_user_last_human(id)


/**
 * @deprecated - Do not use!
 * For backwards compatibility only.
 */
#define ZP_TEAM_ANY 0 
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#17
(09/03/2020, 06:21 PM)miguel za escribió: para cuando lo quieres ?

lo mas pronto, cuando puedas. Nothingdohere
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#18
no lo recomiendo full virus Sonrisa
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